tiistai 3. toukokuuta 2011

Mites teidän pääsiäinen?

Tässä syy, miksei meiltä tullut mitään 'Hyvää pääsiäistä! T.Doris' -kuvaa tänne. Yritystä kyllä oli, mutta tahtoa ei - ainakaan nelijalkaisella ystävällämme.



Doris ja narsissit samassa kuvassa - tai sitten ei. 'Äiti mä löysin vettäää, äiti mä löysin vettää!'

'No jos mä ihan nopeesti sitten. Enkä varmaan muuten odota, että joku tulee ottaman hihnan pois tai että kuvaaja olis laskeutunut maan tasalle!'

'HÄHÄ! Mähän sanoin, että katoan paikalta!'

'Emmä kuule? Huutaako joku mua?'

' Phihi. Ne löys mut!'

'Äiskä hei, älä mökötä. Mä etsin täältä vain kuvausrekvisiittaa!'

'ÄITI KATO MITÄ MÄ LÖYSIN!' (miksi tässä kohtaa äiti pihisee kiukusta?)

'Miksi äidin pitää aina saada tahtonsa läpi? Sinne meni mun aarre..'

'Te veitte mun mutapallon, mä en ala! IRTI MUSTA!'

'NO PERKELE!'

'Mami hei.. Mä pyydän ihan nätisti. Ei enää tyhmiä pääsiäiskuvia, eihän?'

'Pahoinpitelijät! Kuviin pakottajat!'

'Irti, senkin kanahaukka!'


'Viimeinen yritys!'

'Okeii.. Te voititte. Äiti hei, sun korvista tulee savua?'

'Eläinrääkkääjät! Mäyrishän ei tule tyhmään pääsiäiskuvaan, jos se ei halua!'


Tarinahan ei kerro, kuinka ottelu lopulta päättyi...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti